شکارچیِ شورآفرین به کُنام سرخ برگشته است. قاتل شهرآوردهای عجول‌تر از رعد و برق پس از چند فصل دوری و دوستی اینک از سرزمین دریانوردان به خانه پدری رسیده تا دوباره پاگشایی کرده و سیم خاردارهای مستأصل را به سیاره‌های اندوه تبعید کند.

علی علیپور در گفت‌وگو با قدس: گلنگدن را خودم می‌کشم! / اسب پرسپولیس زین شده است

به گزارش قدس آنلاین، وقتی آفتابِ ملسِ باختر صورتش را پوشانده و موسیو گاریدو در پی خنکای روشن، اسم او را مدام بر زبان می‌آورد، لابد در افق پیش رو نام علی علیپور دوباره ورد زبان‌ها خواهد شد. زندگی و زمانه پسر بیست‌وهشت ساله قائم شهر را پس از گپ و گفتی کوتاه با او قلمی کردیم که پیش روی شماست.

*دوری از خانه سرخ آن‌هم پنج سالِ آزگار سخت نبود؟

-قطعاً سخت بود، اما فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که باید دل به دریا زد و پارو کشید. البته من در اروپا لحظه‌ای از خانه اول و آخرم غافل نبودم و اخبار باشگاه را دنبال می‌کردم و بسیار خوشحالم دوباره با پیراهن قرمز در خط آتش پرسپولیس با جان و دل خواهم جنگید.

* آقای گل لیگ هفدهم به تکرار افتخار در لیگ جدید فکر می‌کند؟

-هر چند موفقیت و پیشتازی پرسپولیس مهم‌تر از هرچیزی است اما یقین بدانید با همکاری و همدلی بچه‌ها آن‌قدر گل خواهم زد تا ثابت کنم همان علیپور گذشته‌ام. کفش طلا فیت پای من است و به عشق میلیون‌ها هوادار تیرهای خلاص را در زمین شلیک خواهم کرد و نقش مؤثری در اعتلای تیم ایفا خواهم کرد.

*پس از حالا تفنگ را پر از فشنگ کردی!

- بله آماده‌ام که از همان هفته اول گلنگدن را بکشم و استرس را از روی‌شانه بچه‌ها بردارم. من امروز پرتجربه‌تر از سال پیش هستم و می‌دانم در زمین چکار باید بکنم.

*قرار گرفتن در کنار آل کثیر از تو و عیسی زوج زهرداری خواهد ساخت!

-بی تعارف عیسی بازیکن کارساز و تمام‌کننده‌ای است و به اتفاق یکدیگر تمام توان خود را برای عبور از سازمان دفاعی رقیبان و گل زدن و گل ساختن را به کار خواهیم گرفت. ما برای تک تک تیم‌های حاضر در لیگ برنامه جداگانه داریم و راحت امتیاز نخواهیم داد. ما پرسپولیس هستیم.

*با گاریدو راحتی؟

-ایشان مربی بزرگ و برنامه داری است و در همین مدت کوتاه توانسته با ما ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کند. خوشبختانه آقای گاریدو نظر مثبتی درباره من دارد و در تمرینات راه‌های به گل رسیدن از طریق حمله و ضد حمله را با هم مرور می‌کنیم. ‌امیدوارم پرسپولیس با این مربی و این بچه‌های متعصب قهرمانی را تکرار کند و در لیگ نخبگان هم سفیر شایسته‌ای برلی فوتبال ایران باشد. من که به آینده خوشبینم.

*فورواردی که چهار بار در شهرآوردها ورزشگاه را منفجر کرده و قاتل شهرآوردها لقب گرفته، تسخیر دوباره سنگر آبی‌ها را از ذهن می‌گذراند؟

-به هر موضوعی در زمان خودش باید پرداخت و هنوز خیلی زود است درباره شهرآورد حرف بزنیم. به وقتش صحبت خواهم کرد و باور دارم اگر پرسپولیس و استقلال قدرتمند ظاهر شوند فوتبال ملی از روزمرگی فاصله خواهد گرفت. دو قطب فوتبال ایران باید همیشه در اوج باشند.

*راستی دیگر مصدومیت اذیتت نمی‌کند؟

-شکر خدا نه. من بد آوردم و با لباس ژل ویسنته در بازی با فامالیکائو رباط پاره کردم و در نهایت بدشانسی مدتی از میدان دور بودم، اما خب ناامید نشدم و با تلاش فراوان دوباره برگشتم و حالا در بیست و هشت سالگی فقط به کسب افتخارات تازه با پرسپولیس فکر می‌کنم.

* ارتش سرخ در اردوی ترکیه تا چه میزان به شرایط مسابقه در اتمسفر لیگ رسیده است؟

-ما روز به روز بهتر و باصلابت‌تر خواهیم شد.

*بیشتر توضیح بده.

-خب اگر فیلم بازی ما با تیم بحرینی را ببینید متوجه خواهید شد بچه‌ها در کمترین زمان به ببشترین هماهنگی رسیده‌اند. من خودم در این بازی دو گل زدم و پاسخ اعتماد کادر فنی را دادم. اسب پرسپولیس زین شده است و ما برای حضور شکوهمند در لیگ جدید روزشماری می‌کنیم. منتظر رونمایی از پرسپولیس مدل ۱۴٠۳ باشید.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.